30 de outubro de 2006

The Kings of Convenience

Until You Understand

It's hard to stay, it's hard to look into your eyes
when I say I'm leaving.

I can't be sure, but I think I've made up my mind,
although your heart is bleeding.

I wish the only one I had to be was me
for you to see this clearly.
I wish the only thing I had to do was to
hold my arms around you.

So long, so hard, until you understand
So long, so hard, until you understand

I somehow feel that I'm pulling away your ground before I've even started.
To realize my word just caught you by surprise, makes it even harder.
I wish there was a way to make you read the signs I'm bringing you this evening.
I wish the only thing I had to do was to hold my arms around you.

So long, so hard, until you understand
So long, so hard, until you understand

3 comentários:

Anónimo disse...

I wish the only thing I had to do was to
hold my arms around you.

Também eu desejava isso...

Kings é sempre uma escolha acertada.

Beijos!

Anónimo disse...

Já cá não vinha à algum tempo mas sempre que cá volto ao sítio dou sempre comigo a esboçar um sorriso..e agora parece que há praqui uns pombinhos..que bom ..que bom ;)
Há novidades no projecto pq acabei de arranjar uma editora inglesa para o meu primeiro disco..e com quem deverei trabalhar o segundo planeado para sair no próximo verão. achei que ías gostar de saber que foi como me sair o euromilhões ;)
Novidades e updates da re-edição do disco brevemente.
Pra ouvir Wim Mertens dedicado a vocemesses. Bj_Nado Vivo

Zorze Zorzinelis disse...

Algumas pessoas têm de ser agarradas pelos colarinhos! *